Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.718/8. Expediente de adquisición de equipamento informático e mobiliario para edificios administrativos do Concello a cargo do Plan de Acción Municipal, 2004 (PAM) da Deputación de Pontevedra (2004-2005)
Expediente de adquisición de equipamento informático e mobiliario para edificios administrativos do Concello a cargo do Plan de Acción Municipal, 2004 (PAM) da Deputación de Pontevedra (2004-2005)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.718/8
Título Expediente de adquisición de equipamento informático e mobiliario para edificios administrativos do Concello a cargo do Plan de Acción Municipal, 2004 (PAM) da Deputación de Pontevedra (2004-2005)
Data(s) 2004 - 2005 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 65/04.
Expediente de adquisición de equipamento informático e mobiliario para edificios administrativos do Concello a cargo do Plan de Acción Municipal, 2004 (PAM) da Deputación de Pontevedra.
Contén:
- Presupostos de EKIPO e BONUS CONSULTING, S.L.
- Copias de facturas de BONUS CONSULTING, S.L. para xustificación de subvención.
- Resolución alcaldía para aprobar a memoria e presuposto.
- Copia de órdenes de arquivo de expedientes.
Ãrea de notas
Nota