Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.724/5. Expediente de contratación de subministro de mobiliario para a Casa de Cultura de Mañufe (2006-2010)
Expediente de contratación de subministro de mobiliario para a Casa de Cultura de Mañufe (2006-2010)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.724/5
Título Expediente de contratación de subministro de mobiliario para a Casa de Cultura de Mañufe (2006-2010)
Data(s) 2006 - 2010 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 81/06.
Expediente de contratación de subministro de mobiliario para a Casa de Cultura de Mañufe.
Contén:
- Solicitude á Deputación de Pontevedra de subvención con cargo o Programa de Acción Municipal 2006.
- Resolución da Deputación de Pontevedra para concesión da subvención.
- Certificación de Secretaría sobre o acordo da Xunta de Gobierno Local do 12 de decembro de 2006 para a contratación de EKIPO, S.C.G.
- Oferta económica de EKIPO, S.C.G.
Ãrea de notas
Nota