Rexistros actuais: 1.638.792
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.972/6. Expediente de compra de fotocopiadora usada, con garantía para o CDL (Centro de Desarrollo Local) (2000)
Expediente de compra de fotocopiadora usada, con garantía para o CDL (Centro de Desarrollo Local) (2000)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.972/6
Título Expediente de compra de fotocopiadora usada, con garantía para o CDL (Centro de Desarrollo Local) (2000)
Data(s) 2000 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de compra de fotocopiadora usada, con garantía para o CDL (Centro de Desarrollo Local).
Empresa contratada: Canon, Copiadoras de Vigo, S.L.
Contiene:
- Presupostos.
Ãrea de notas
Nota