Rexistros actuais: 1.638.817
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521
Fondos
-
SF083. 2.1.5. Xestión das obras da corporación municipal e de infraestrutura
-
SF084. 2.1.5.1. Construción e mantemento de obras de infraestrutura
-
S0656. Expediente de obras de abastecemento de augas e rede de sumidoiros
207/1. Expediente de reclamación sobre a dirección de augas pluviais no camiño de Carrasquedo (1955)
Expediente de reclamación sobre a dirección de augas pluviais no camiño de Carrasquedo (1955)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF002.F0007.SF083.SF084.S0656.207/1
Título Expediente de reclamación sobre a dirección de augas pluviais no camiño de Carrasquedo (1955)
Data(s) 1955 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Reclamación sobre a dirección de augas pluviais no camiño de Carrasquedo.
Ãrea de notas
Nota