Rexistros actuais: 1.640.768
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523
Fondos
2.690/8. Expediente de solicitude de subvención ao Plan de Acción Municipal (PAM) para a realización de actividades culturais (2002)
Expediente de solicitude de subvención ao Plan de Acción Municipal (PAM) para a realización de actividades culturais (2002)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF003.F0011.SF116.S0927.2.690/8
Título Expediente de solicitude de subvención ao Plan de Acción Municipal (PAM) para a realización de actividades culturais (2002)
Data(s) 2002 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 38/02.
Expediente de solicitude de subvención ao Plan de Acción Municipal (PAM) para a realización de actividades culturais.
Ãrea de notas
Nota