Fondos
2.714/10. Expedientes de eleccións xerais (2004-2009)
Expedientes de eleccións xerais (2004-2009)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF003.F0010.SF112.S0906.2.714/10
Título Expedientes de eleccións xerais (2004-2009)
Data(s) 2004-2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 19/04. Expediente de eleccións xerais, marzo 2004. Contén: - Listas das mesas electorais con las personas que se indican y los cargos que se señalan. - Acta da Junta Electoral de Vigo relativa a la distribución de los lugares reservados para carteles, pancartas y banderolas entre las diferentes candidaturas. - Notificaciones a los presidentes das Mesas electorais para hacerle entrega del Material correspondiente a su mesa y convocatoria a una reunión para resolver posibles dudas. - Documentación acreditativa y justificativa de los gastos correspondientes a las eleccións xerais. - Disquettes (3).
Ãrea de notas
Nota