Rexistros actuais: 1.638.792
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521
Fondos
-
ES.GA.36050.AM.SALV.2. CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO (FUNCIONAL)
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
135/9. Expediente de arrendamento de alpendre no recinto escolar de Leirado a instancia de Luz Vidal Núñez (1978)
Expediente de arrendamento de alpendre no recinto escolar de Leirado a instancia de Luz Vidal Núñez (1978)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36050.AM.SALV.2.GF001.F0005.SF050.S0387.135/9
Título Expediente de arrendamento de alpendre no recinto escolar de Leirado a instancia de Luz Vidal Núñez (1978)
Data(s) 1978 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Salvaterra de Miño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitude de Luz Vidal Núñez para arrendo de alpendre no recinto escolar de Leirado.
Ãrea de notas
Nota