Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
ES.GA.36050.AM.SALV.2. CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO (FUNCIONAL)
136/13. Solicitude da cesión dunha peña no monte comunal Coto de la Ascensión realizada por José Carrera Díaz (1942)
Solicitude da cesión dunha peña no monte comunal Coto de la Ascensión realizada por José Carrera Díaz (1942)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36050.AM.SALV.2.GF001.F0005.SF050.S0386.136/13
Título Solicitude da cesión dunha peña no monte comunal Coto de la Ascensión realizada por José Carrera Díaz (1942)
Data(s) 1942 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Salvaterra de Miño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitude de José Carrera Díaz da cesión dunha peña no monte comunal "Coto de la Ascensión" para a súa explotación en Salvaterra.
Ãrea de notas
Nota