ATOPO
Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Expediente de solicitude á Deputación Provincial para a organización do arquivo municipal

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36050.AM.SALV.2.GF001.F0002.SF019.S0198.253/18

  • Título Expediente de solicitude á Deputación Provincial para a organización do arquivo municipal

  • Data(s) 1988-1989 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente de solicitude a la Diputación Provincial para la organización del archivo municipal. Contén: - Impreso para realización de la Estadística Internacional de Archivos enviado por la Xunta de Galicia, Consellería de Cultura e Xuventude. Año 1991. - Oficio da Xunta, Consellería de Cultura e Deportes comunicando los bolseiros para la organización del archivo municipal. 1989.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición