Fondos
-
ES.GA.36050.AM.SALV.2. CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO (FUNCIONAL)
253/18. Expediente de solicitude á Deputación Provincial para a organización do arquivo municipal
Expediente de solicitude á Deputación Provincial para a organización do arquivo municipal
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36050.AM.SALV.2.GF001.F0002.SF019.S0198.253/18
Título Expediente de solicitude á Deputación Provincial para a organización do arquivo municipal
Data(s) 1988-1989 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Salvaterra de Miño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de solicitude a la Diputación Provincial para la organización del archivo municipal. Contén: - Impreso para realización de la Estadística Internacional de Archivos enviado por la Xunta de Galicia, Consellería de Cultura e Xuventude. Año 1991. - Oficio da Xunta, Consellería de Cultura e Deportes comunicando los bolseiros para la organización del archivo municipal. 1989.
Ãrea de notas
Nota