Rexistros actuais: 1.625.137
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
629/17. Concurso, adxudicación e documentación anexa para adquisición de equipo e programas para informatización das oficinas municipais (1988-1989)
Concurso, adxudicación e documentación anexa para adquisición de equipo e programas para informatización das oficinas municipais (1988-1989)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36015.AM.CUN.2.GF001.F0003.SF030.S0282.629/17
Título Concurso, adxudicación e documentación anexa para adquisición de equipo e programas para informatización das oficinas municipais (1988-1989)
Data(s) 1988 - 1989 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Cuntis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Concurso, adxudicación e documentación anexa para adquisición de equipo e programas para informatización das oficinas municipais.
Ãrea de notas
Nota