Rexistros actuais: 1.618.276
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.892/10. Expediente de contratación do Servizo de mantemento de xardinaría. Adxudicataria: María del Carmen Dacuña Daljan
Expediente de contratación do Servizo de mantemento de xardinaría. Adxudicataria: María del Carmen Dacuña Daljan
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36053.AM.SOU.2..GF001.F0003.SF029.S0267.1.892/10
Título Expediente de contratación do Servizo de mantemento de xardinaría. Adxudicataria: María del Carmen Dacuña Daljan
Data(s) 2008 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Soutomaior
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación do Servizo de mantemento de xardinería. Adxudicado a María del Carmen Dacuña Daljan.
Ãrea de notas
Nota