ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Expediente de inventario de bens que inclúe un edificio que foi destinado á escola primaria en Gres (1951-1990)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36059.AM.VILCRU.2.GF001.F0005.SF047.S0370.128/16

  • Título Expediente de inventario de bens que inclúe un edificio que foi destinado á escola primaria en Gres (1951-1990)

  • Data(s) 1951-1990 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Inventario do patrimonio municipal: Un edificio que estivo destinado á escola mixta de ensinanza primaria na parroquia de Gres, sito no lugar da Cruz da Devesa. Inscrito no rexistro da propiedade de Lalín no tomo 501, libro 67, folio 119, parcela número 9. 1966. Inclúe copia da declaración da obra nova a favor de Juan Santa María Gómez. (1963-1966)

Área de condicións de acceso e utilización

  • CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografiada e grampada

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición