Fondos
-
ES.GA.36059.AM.VILCRU.2. CONCELLO DE VILA DE CRUCES (FUNCIONAL)
128/16. Expediente de inventario de bens que inclúe un edificio que foi destinado á escola primaria en Gres (1951-1990)
Expediente de inventario de bens que inclúe un edificio que foi destinado á escola primaria en Gres (1951-1990)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36059.AM.VILCRU.2.GF001.F0005.SF047.S0370.128/16
Título Expediente de inventario de bens que inclúe un edificio que foi destinado á escola primaria en Gres (1951-1990)
Data(s) 1951-1990 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vila de Cruces
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Inventario do patrimonio municipal: Un edificio que estivo destinado á escola mixta de ensinanza primaria na parroquia de Gres, sito no lugar da Cruz da Devesa. Inscrito no rexistro da propiedade de Lalín no tomo 501, libro 67, folio 119, parcela número 9. 1966. Inclúe copia da declaración da obra nova a favor de Juan Santa María Gómez. (1963-1966)
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografiada e grampada
Ãrea de notas
Nota