Fondos
-
ES.GA.36059.AM.VILCRU.2. CONCELLO DE VILA DE CRUCES (FUNCIONAL)
128/22. Expediente de inventario de bens municipais que contén un edificio destinado a un grupo escolar (1951-1990)
Expediente de inventario de bens municipais que contén un edificio destinado a un grupo escolar (1951-1990)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36059.AM.VILCRU.2.GF001.F0005.SF047.S0370.128/22
Título Expediente de inventario de bens municipais que contén un edificio destinado a un grupo escolar (1951-1990)
Data(s) 1951-1990 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vila de Cruces
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Inventario do patrimonio municipal: Un edificio destinado a un grupo escolar. 1972. Terreos inscritos no rexistro da propiedade de Lalín, no tomo 521, libro 68, folio 4, parcela número 10.046, asento primeiro. Contén a copia de escritura de cesión por Rosalía Peiteado, María López, D. José García e outros veciños de Carbia a favor de D. José Brandariz Soto. (1970,1971,1972)
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografiada, manuscrita e grampada
Ãrea de notas
Nota