ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Expediente de inventario de bens municipais que contén un edificio destinado a un grupo escolar (1951-1990)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36059.AM.VILCRU.2.GF001.F0005.SF047.S0370.128/22

  • Título Expediente de inventario de bens municipais que contén un edificio destinado a un grupo escolar (1951-1990)

  • Data(s) 1951-1990 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Inventario do patrimonio municipal: Un edificio destinado a un grupo escolar. 1972. Terreos inscritos no rexistro da propiedade de Lalín, no tomo 521, libro 68, folio 4, parcela número 10.046, asento primeiro. Contén a copia de escritura de cesión por Rosalía Peiteado, María López, D. José García e outros veciños de Carbia a favor de D. José Brandariz Soto. (1970,1971,1972)

Área de condicións de acceso e utilización

  • CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografiada, manuscrita e grampada

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición