Fondos
-
ES.GA.36059.AM.VILCRU.2. CONCELLO DE VILA DE CRUCES (FUNCIONAL)
128/48. Expediente de inventario do patrimonio municipal que inclúe uns mananciais de auga no monte Carrio para o abastecemento de Vila de Cruces (1951-1990)
Expediente de inventario do patrimonio municipal que inclúe uns mananciais de auga no monte Carrio para o abastecemento de Vila de Cruces (1951-1990)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36059.AM.VILCRU.2.GF001.F0005.SF047.S0370.128/48
Título Expediente de inventario do patrimonio municipal que inclúe uns mananciais de auga no monte Carrio para o abastecemento de Vila de Cruces (1951-1990)
Data(s) 1951-1990 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vila de Cruces
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Inventario do patrimonio municipal: Uns mananciais de auga para o abastecemento de Vila de Cruces, sito no monte do Carrio. Adquirido polo Concello a Francisco Montoto e irmáns . 1974. Inclúe: Poder de D. Jesús Montoto Sanmartín en favor do seu irmán Antonio Buenos Aires. Poder de D. Salustiano Sánchez Otero e a súa esposa Rosa Ángela Montoto Taboada en favor de Francisco Montoto Taboada, Rotterdam.
Área de condicións de acceso e utilización
Condicións de reprodución Documentación mecanografiada e grampada
Ãrea de notas
Nota