ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Fondos

Expediente de inventario do patrimonio municipal que inclúe uns mananciais de auga no monte Carrio para o abastecemento de Vila de Cruces (1951-1990)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36059.AM.VILCRU.2.GF001.F0005.SF047.S0370.128/48

  • Título Expediente de inventario do patrimonio municipal que inclúe uns mananciais de auga no monte Carrio para o abastecemento de Vila de Cruces (1951-1990)

  • Data(s) 1951-1990 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Inventario do patrimonio municipal: Uns mananciais de auga para o abastecemento de Vila de Cruces, sito no monte do Carrio. Adquirido polo Concello a Francisco Montoto e irmáns . 1974. Inclúe: Poder de D. Jesús Montoto Sanmartín en favor do seu irmán Antonio Buenos Aires. Poder de D. Salustiano Sánchez Otero e a súa esposa Rosa Ángela Montoto Taboada en favor de Francisco Montoto Taboada, Rotterdam.

Área de condicións de acceso e utilización

  • Condicións de reprodución Documentación mecanografiada e grampada

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición