Fondos
-
ES.GA.36059.AM.VILCRU.2. CONCELLO DE VILA DE CRUCES (FUNCIONAL)
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
122/1. Expediente de arrendamentos da casa cuartel. Contratos (1891-1913)
Expediente de arrendamentos da casa cuartel. Contratos (1891-1913)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36059.AM.VILCRU.2.GF001.F0005.SF050.S0387.122/1
Título Expediente de arrendamentos da casa cuartel. Contratos (1891-1913)
Data(s) 1891-1913 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental. 15 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vila de Cruces
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Carpeta que contén documentos de contratos de arrendamentos da casa cuartel: -- Contrato de arrendamento de casa cuartel, propiedade do Concello en Cruces. Ano 1899. -- Contrato de arrendamento de casa cuartel, propiedade de Eduardo Madriñan en rúa Otero Bermúdez en Vila de Cruces. Ano 1903. -- Contrato de arrendamento de casa cuartel, propiedade de Gumersinda Pérez Varela en rúa Marqués de Riestra en Vila de Cruces. Ano 1906. -- Contrato de arrendamento de casa cuartel, propiedade de Concepción Alonso, Vda. de José Villar no barrio de Cantón. Ano 1913.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Está manuscrito, cosido e solto.
Ãrea de notas
Nota