Fondos
-
ES.GA.36059.AM.VILCRU.2. CONCELLO DE VILA DE CRUCES (FUNCIONAL)
133/33. Expediente de solicitude de acumulación da secretaría realizada por Fermín Yáñez Fernández (1971)
Expediente de solicitude de acumulación da secretaría realizada por Fermín Yáñez Fernández (1971)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36059.AM.VILCRU.2.GF001.F0004.SF035.S0310.133/33
Título Expediente de solicitude de acumulación da secretaría realizada por Fermín Yáñez Fernández (1971)
Data(s) 1971 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vila de Cruces
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente instruído a instancia de Fermín Yáñez Fernández, secretario propietario do concello de Lalín, solicitando a acumulación da secretaría deste concello. Contén: nomeamento de secretario a favor de Fermín Yáñez Fernández.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Nomeamentos de cargos Secretario España Galicia Pontevedra Vila de Cruces