Fondos
1.577/6. Documentación da Seguridade Social (2002-2003)
Documentación da Seguridade Social (2002-2003)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36902.AM.CERCOT.4.GF001.F0004.SF042.S0346.1.577/6
Título Documentación da Seguridade Social (2002-2003)
Data(s) 2002-2003 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Cerdedo-Cotobade
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación de traballadores da Seguridade Social. Contén: * Reclamacións diferencias Seguridade Social, solicitude de devolución de ingresos indebidos por erro no abono das cantidades de asistencia sanitaria do ano 2002 (2003); solicitude de devolución de pagamentos indebidos compensacións municipais de María Cabo de Vila Ros (2003); reclamación de débeda por cotas da Seguridade Social (patronal 2) novembro 2003; reclamación de débeda por omisión de recargo, período 7/2001 - 7/2001 (pagado fóra de prazo) 2002; reclamación de débeda de asistencia sanitaria período 01/2002 - 03/2002 (2002); reclamación de débeda por asistencia sanitaria período 10/2001 - 12/2001 (data 2002).
Ãrea de notas
Nota