Fondos
Expediente do Plan concertado (2002)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36902.AM.CERCOT.4.GF003.F0013.SF125.S0965.1.734/6
Título Expediente do Plan concertado (2002)
Data(s) 2002 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Cerdedo-Cotobade
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente do Plan concertado 2002. Contén: *Solicitude á Consellería de Asuntos Sociais de axudas non periódicas para corporacións locais. Servizos sociais de atención primaria (comunitarios); memoria de mantemento de servizos sociais ano 2000; programa do servizo de axuda no fogar; memoria relativa a gastos de persoal do Concello de Cotobade do centro de servizos sociais comunitarios; programa de prevención da marxinación e inserción social; concesión de axuda da Consellería de Asuntos Sociais para a contratación dun asistente social e prestacións económicas para o mantemento de axuda a domicilio e xestión de programas; folleto e bando sobre convocatoria de axudas para a adquisición de libros de texto.
Ãrea de notas
Nota