Fondos
Expediente do Plan Concertado (2003)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36902.AM.CERCOT.4.GF003.F0013.SF125.S0965.1.735/10
Título Expediente do Plan Concertado (2003)
Data(s) 2003 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Cerdedo-Cotobade
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente do Plan Concertado 2003. Contén: * Expediente de concesión de axuda económica da Consellería de Asuntos Sociais ao Concello de Cotobade para a realización de Programas da terceira idade; persoal de atención primaria, mantemento, axuda a domicilio e xestión de programas; relación nominal de beneficiarios do programa "axuda a domicilio"; listaxe actualizado SAF 2002; xustificación da subvención concedida pola Deputación para a celebración e organización dos actos culturais con motivo do homenaxe á terceira idade; xustificación das axudas concedidas pola Consellería de Asuntos Sociais para os Programas de servizos sociais especializados equipamento e mobiliario, inversión, mantemento e realización de programas de servizos sociais realizados polas corporacións locais; memoria relativa a gastos de persoal do Concello de Cotobade; solicitude de axudas non periódicas para corporacións locais á Consellería de Asuntos Sociais; programa do servizo axuda no fogar 2003 e ficha de presentación de proxectos 2003.
Ãrea de notas
Nota