Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
Correspondencia da Alcaldía
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36030.AM.MON.2.GF001.F0001.SF004.S0037.1.807/18
Título Correspondencia da Alcaldía
Data(s) 1991-2002 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mondariz
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Correspondencia de la Alcaldía. Asunto: Sanidad, Dirección clorímetro, depósito de auga, partes farmacéuticos y otros. Contén: - Informe de análises de la depuradora de augas residuales urbanos. - Comunicaciones quincenales de la Consellería de Sanidade e Servicios Sociais. - Declaraciones de la zona de baño habilitadas. - Resultado análises microbiológico de auga.
Ãrea de notas
Nota