ATOPO
Rexistros actuais: 1.635.332
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.404

Correspondencia da Alcaldía

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36030.AM.MON.2.GF001.F0001.SF004.S0037.1.808/2

  • Título Correspondencia da Alcaldía

  • Data(s) 1991-2001 (Creación)

  • Volume e soporte 1 agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Correspondencia de la Alcaldía.
    Asunto: COTOP, contenedores, vehículo y otros.
    Contén:
    - Resolución para la concesión de contenedores. Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda.
    - Actas de recepción única y definitiva de contenedores.
    - Convenio de colaboración entre Xunta de Galicia y Concello de Mondariz por el que se regula la concesión de axudas a entidades locales en materias de gestión de residuos sólidos urbanos (1993).

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición