Rexistros actuais: 1.625.196
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
227/3. Carpeta con documentación varia procedente da Comisaría Xeral de Abastecementos e Transportes (1947-1969)
Carpeta con documentación varia procedente da Comisaría Xeral de Abastecementos e Transportes (1947-1969)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36010.AM.CAT.2.GF002.F0009.SF099.S0779.227/3
Título Carpeta con documentación varia procedente da Comisaría Xeral de Abastecementos e Transportes (1947-1969)
Data(s) 1947-1969 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Catoira
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Carpeta con documentación varia procedente da Comisaría Xeral de Abastecementos e Transportes. Circulares, correspondencia.
Ãrea de notas
Nota