Rexistros actuais: 1.625.156
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
164/8. Solicitude de recoñecemento dos dereitos que se establecen na Orde do 26 de xullo de 1972 aos funcionarios da plantilla (1972)
Solicitude de recoñecemento dos dereitos que se establecen na Orde do 26 de xullo de 1972 aos funcionarios da plantilla (1972)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36028.AM.MEI.2.GF001.F0004.SF035.S0311.164/8
Título Solicitude de recoñecemento dos dereitos que se establecen na Orde do 26 de xullo de 1972 aos funcionarios da plantilla (1972)
Data(s) 1972 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Meis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitude de recoñecemento dos dereitos que se establecen na Orde do 26 de xullo de 1972 aos funcionarios da plantilla.
Ãrea de notas
Nota