ATOPO
Rexistros actuais: 1.618.850
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Fondos

Expediente persoal

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36020.AM.AGO.2.GF001.F0004.SF035.S0310

  • Título Expediente persoal

  • Data(s) 1931-2013 (Creación) 1931 - (Produción) - 1991 (Produción)

  • Volume e soporte 8 unidades de instalación; 46 agrupacións documentais

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Reflicte as incidencias da vida laboral do funcionario durante o tempo de prestación dos seus servizos ao concello. En teoría debería ou podería conter os datos relativos a súa situación persoal e familiar, formación e experiencia profesional, premios, felicitacións e sancións; adscrición a determinado posto de traballo, excedencias, xubilacións e antigüidade; permisos, licenzas retribuídas, sentenzas, réxime asistencial, cotizacións á seguridade social, á MUNPAL e calquera incidencia ocorrida no decurso do desenvolvemento da súa relación laboral coa administración.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición