Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
S0600. Subvención recibida pola corporación local doutra administración
95/8. Solicitudes subvencións presentadas por os veciños o concello para realización de obras de interese común (1951)
Solicitudes subvencións presentadas por os veciños o concello para realización de obras de interese común (1951)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36020.AM.AGO.2.GF001.F0006.SF076.SF077.S0600.95/8
Título Solicitudes subvencións presentadas por os veciños o concello para realización de obras de interese común (1951)
Data(s) 1951 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Agolada
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitudes subvencións presentadas por os veciños o concello para realización de obras de interese común (mediante prestación persoal nalgúns casos).
Ãrea de notas
Nota