Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
3/5. Expediente de consignación no presuposto da representación do alcalde. Solicitude de autorización (1953)
Expediente de consignación no presuposto da representación do alcalde. Solicitude de autorización (1953)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0001.SF002.S0011.3/5
Título Expediente de consignación no presuposto da representación do alcalde. Solicitude de autorización (1953)
Data(s) 1953 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente instruido para solicitar autorización a fin de consignar en presuposto o 1% de representación para o alcalde.
Ãrea de notas
Nota