Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
-
SF0015. 1.1.15. Comunicación, protocolo e relacións externas
1.886/15. Expediente de concesión de honores e distincións mediante o nomeamento de fillos predilectos e adoptivos e de membros honorarios da Corporación (1966)
Expediente de concesión de honores e distincións mediante o nomeamento de fillos predilectos e adoptivos e de membros honorarios da Corporación (1966)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0001.SF0015.S0174.1.886/15
Título Expediente de concesión de honores e distincións mediante o nomeamento de fillos predilectos e adoptivos e de membros honorarios da Corporación (1966)
Data(s) 1966 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente sobre concesión de honores e distincións mediante o nomeamento de fillos predilectos e adoptivos e de membros honorarios da Corporación.
Ãrea de notas
Nota