Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
706/2. Libro rexistro de saída de documentos (17-10-1967/30-11-1970)
Libro rexistro de saída de documentos (17-10-1967/30-11-1970)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0002.SF018.S0194.706/2
Título Libro rexistro de saída de documentos (17-10-1967/30-11-1970)
Data(s) 1967-10-17 - 1970-11-30 (Creación)
Volume e soporte 1 libro rexistro
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Libro rexistro de saída de documentos do concello de Caldas de Reis. 17 - 10 - 1967 a 30 - 11 - 1970.
Ãrea de notas
Nota E02 - Arrugas en el documento: 5, 347, 407, 411, 412 E03 - Página incompleta: 5, 215, 347, 401, 0, 407, 412