Rexistros actuais: 1.625.144
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
2.029/4. Expediente de entrega de parcelas a veciños do Cope no Monte Campo Means (1949)
Expediente de entrega de parcelas a veciños do Cope no Monte Campo Means (1949)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0005.SF050.S0386.2.029/4
Título Expediente de entrega de parcelas a veciños do Cope no Monte Campo Means (1949)
Data(s) 1949 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente instruído no Concello e o Distrito Forestal de Pontevedra, para entrega de parcelas a veciños do Cope no Monte "Campo Means". Contén: Proxecto de ocupación de terreos.
Ãrea de notas
Nota