Rexistros actuais: 1.625.126
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
1.994/19. Solicitude de aumento de asignación mensual á encargada da biblioteca municipal, Joaquina González Fernández
Solicitude de aumento de asignación mensual á encargada da biblioteca municipal, Joaquina González Fernández
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0004.SF042.S0339.1.994/19
Título Solicitude de aumento de asignación mensual á encargada da biblioteca municipal, Joaquina González Fernández
Data(s) 1972-1973 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitude de aumento de asignación mensual á encargada da biblioteca municipal, Joaquina González Fernández.
Ãrea de notas
Nota