Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
3.272/1. Expediente de contratación mediante concurso con procedemento aberto da obra "Reforma e adecuación de Biblioteca Municipal", incluída no PPC - 2001
Expediente de contratación mediante concurso con procedemento aberto da obra "Reforma e adecuación de Biblioteca Municipal", incluída no PPC - 2001
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0003.SF026.S0239.3.272/1
Título Expediente de contratación mediante concurso con procedemento aberto da obra "Reforma e adecuación de Biblioteca Municipal", incluída no PPC - 2001
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación mediante concurso con procedemento aberto da obra "Reforma e adecuación de Biblioteca Municipal", incluída no PPC - 2001. Adxudicatario: Construcciones Caldas. Inclúe - Proxecto de obra, documentación de licitadores e documentación xustificativa referida á subvención do PPC.
Ãrea de notas
Nota