Rexistros actuais: 1.640.696 
  Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523 
 Fondos
-  
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
 -  
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
 4.467/13. Expediente de contrato menor de subministro para adquisición de máquina mini excavadora usada
Expediente de contrato menor de subministro para adquisición de máquina mini excavadora usada
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0003.SF030.S0282.4.467/13
Título Expediente de contrato menor de subministro para adquisición de máquina mini excavadora usada
Data(s) 2011 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 16/2011.
Expediente de contrato menor de subministro para adquisición de máquina mini excavadora usada.
Adxudicatario: BAYGAR.
Ãrea de notas
Nota