Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
-
SF130. 3.5.2. Actuacións dos corpos de seguridade e protección cidadá
2.850/5. Expediente de requerimentos resoltos pola alcaldía para ordenar a limpeza de terreos (1998-1999)
Expediente de requerimentos resoltos pola alcaldía para ordenar a limpeza de terreos (1998-1999)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF003.F0014.SF130.S1017.2.850/5
Título Expediente de requerimentos resoltos pola alcaldía para ordenar a limpeza de terreos (1998-1999)
Data(s) 1998 - 1999 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Requerimentos resoltos pola alcaldía para ordenar a limpeza de terreos: inclúe informes de policía local.
Ãrea de notas
Nota