Rexistros actuais: 1.625.193
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
2.048/24. Expediente sobre unha campaña de vacinación infantil entre 1963 e 1965
Expediente sobre unha campaña de vacinación infantil entre 1963 e 1965
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0001.SF008.S0098.2.048/24
Título Expediente sobre unha campaña de vacinación infantil entre 1963 e 1965
Data(s) 1966 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Relación nominal de nenos nacidos entre maio de 1963 e xaneiro de 1965, para a vacinación contra a difteria, tosferina, tétanos e poliomielite.
Ãrea de notas
Nota