Rexistros actuais: 1.625.156
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
S0600. Subvención recibida pola corporación local doutra administración (1949-2014) (1949-) (-1980)
366/9. Expediente de relación de obras que se solicitan (1954-1955)
Expediente de relación de obras que se solicitan (1954-1955)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36051.AM.SAN.2.GF001.F0006.SF076.SF077.S0600.366/9
Título Expediente de relación de obras que se solicitan (1954-1955)
Data(s) 1954 - 1955 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Sanxenxo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Relación de obras que se solicitan. Inclúe normas para as peticións de obras para o 1955.
Ãrea de notas
Nota