Rexistros actuais: 1.625.196
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.975/10. Expediente nº 8/97 de solicitude de devolución de fianza por a obra: Reparación e conservación do Centro de Saúde (1997)
Expediente nº 8/97 de solicitude de devolución de fianza por a obra: Reparación e conservación do Centro de Saúde (1997)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36054.AM.TOM.2.GF001.F0003.SF033.S0301.1.975/10
Título Expediente nº 8/97 de solicitude de devolución de fianza por a obra: Reparación e conservación do Centro de Saúde (1997)
Data(s) 1997 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Tomiño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 8/97 de solicitude de devolución de fianza por a obra: Reparación e conservación do Centro de Saúde (ano 1996). Solicitante: FELMAR 95, S.L.
Ãrea de notas
Nota