Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.183/2. Expediente de adquisición de mobiliario da casa consistorial (1989-1990)
Expediente de adquisición de mobiliario da casa consistorial (1989-1990)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36023.AM.GUA.2.GF001.F0003.SF030.S0282.1.183/2
Título Expediente de adquisición de mobiliario da casa consistorial (1989-1990)
Data(s) 1989-1990 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal da Guarda
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación para adquisición de mobiliario da casa consistorial con cargo á subvención do plan de acción municipal.
Ãrea de notas
Nota