Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
4.786/7. Expediente de contratación para a elaboración da memoria sobre o subministro de mobiliario e equipamento (2002)
Expediente de contratación para a elaboración da memoria sobre o subministro de mobiliario e equipamento (2002)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36023.AM.GUA.2.GF001.F0003.SF030.S0282.4.786/7
Título Expediente de contratación para a elaboración da memoria sobre o subministro de mobiliario e equipamento (2002)
Data(s) 2002 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal da Guarda
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación para a elaboración da memoria sobre o subministro de mobiliario e equipamiento do Concello da Guarda.
Ãrea de notas
Nota