Fondos
74/1. Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (1949-1952)
-
1950-11-27_Extraordinaria. Acta de sesión 1950/11/27_Extraordinaria
-
1951-12-31_Extraordinaria. Acta de sesión 1951/12/31_Extraordinaria
Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (1949-1952)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0001.SF005.S0074.74/1
Título Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (1949-1952)
Data(s) 1949-02-09/1952-04-30 (Creación)
Volume e soporte 1 libro. 396 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (09-02 -1949 a 30-04 -1952). Alcalde-Presidente: José María Massó García. Secretario: José Fernández Barros e Agustín Castarlenas Ricart.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación encadernada
Área de documentación
Unidades de descrición relacionadas Documentación relacionada coa Unidade de Instalación 74/1 (MUN_05_0003560640) http://catalogodocumental.depo.es/index.php/libro-de-actas-do-pleno-3685
Ãrea de notas
Nota Documentación cunha dupla clasificación: Libro de actas do Comisión Xestora Municipal: do 29-01-1948 ao 27-01-1949. Na documentación física, o libro está conformado por actas da Comisión Xestora Municipal e da Comisión Municipal Permanente