Rexistros actuais: 1.624.798
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
235/17. Documentación relativa a bens inventariados pertencentes ao patrimonio do Concello de Bueu (1881-1963)
Documentación relativa a bens inventariados pertencentes ao patrimonio do Concello de Bueu (1881-1963)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0005.SF047.S0370.235/17
Título Documentación relativa a bens inventariados pertencentes ao patrimonio do Concello de Bueu (1881-1963)
Data(s) 1881-1963 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente, 24 follas.
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación relativa a bens inventariados pertencentes ao patrimonio do Concello de Bueu: - Cobro de cantidades a deber do 20% de propios do Estado (1911-1922) - Plano topográfico de parcelas (1885).
Ãrea de notas
Nota