Fondos
3.073/45. Expediente de adquisición dos terreos e construción dos centros escolares e vivendas para mestres do Valado e Currases (1965-1967)
Expediente de adquisición dos terreos e construción dos centros escolares e vivendas para mestres do Valado e Currases (1965-1967)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0005.SF048.S0381.3.073/45
Título Expediente de adquisición dos terreos e construción dos centros escolares e vivendas para mestres do Valado e Currases (1965-1967)
Data(s) 1965-1967 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente, 58 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Escolas unitarias do Valado e Currases. Expediente municipal de adquisición dos terreos e construción dos centros escolares polo sistema de aportación das unitarias e vivendas para mestres do Valado (Enleito - parroquia de Bueu) e Currases (parroquia de Beluso). Inclúe. - Actas notariais de recoñecementos dos solares. Protocolo núm. 1144 e 1145 / 1964 do 27 de agosto. Notaría de Alfonso Zulueta de Haz en Marín. - Croquis de deslinde. - Acordos plenarios de doazón dos terreos polos particulares. - Expediente de aceptación polo Ministerio de Instrucción Pública.
Ãrea de notas
Nota