Rexistros actuais: 1.624.798
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
236/17. Expediente de arrendamento dunha casa no Bon para a dedicar a habitación da mestra (1925)
Expediente de arrendamento dunha casa no Bon para a dedicar a habitación da mestra (1925)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0005.SF050.S0387.236/17
Título Expediente de arrendamento dunha casa no Bon para a dedicar a habitación da mestra (1925)
Data(s) 1925 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente, 8 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Contrato de arrendamento dunha casa no Bon, propiedade de Josefa Martínez Piñeiro, para o dedicar a casa da mestra, por parte do Concello de Bueu.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación manuscrita e cosida
Ãrea de notas
Nota