Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
341/8. Expediente de adquisición de dúas estanterías Mecalux para o colexio de Cela (1990)
Expediente de adquisición de dúas estanterías Mecalux para o colexio de Cela (1990)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0003.SF030.S0282.341/8
Título Expediente de adquisición de dúas estanterías Mecalux para o colexio de Cela (1990)
Data(s) 1990 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de adquisición para o colexio de Cela á casa de contratación Landín de dúas estanterías Mecalux polo importe de 118.928 pesetas.
Ãrea de notas
Nota