Fondos
-
SF083. 2.1.5. Xestión das obras da corporación municipal e de infraestrutura
-
SF085. 2.1.5.2. Construción e mantemento dos equipamentos municipais ou de uso público
213/2.33. Escrito da Alcaldía ao Xuíz de Paz de Bueu para traslado das dependencias municipais para posterior reforma (1988)
Escrito da Alcaldía ao Xuíz de Paz de Bueu para traslado das dependencias municipais para posterior reforma (1988)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF002.F0007.SF083.SF085.S0663.213/2.33
Título Escrito da Alcaldía ao Xuíz de Paz de Bueu para traslado das dependencias municipais para posterior reforma (1988)
Data(s) 1988 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Xulgado de Paz e Rexistro Civil de Bueu / Escrito da Alcaldía ao Xuíz de Paz de Bueu para que desaloxe / traslade as dependencias municipais do baixo da Casa do Concello para posterior reforma e adaptación en novas dependencias municipais Resolución: consta informe técnico
Ãrea de notas
Nota