Fondos
2. Expedientes de sesións de Comisións Informativas
-
115/7. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Cultura (1983)
-
116/1. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Cultura (1984)
-
116/2. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Cultura (1985)
-
116/4. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Urbanismo e Obras (1988)
-
116/5. Expediente de sesións da Comisión Informativa da Comisión de Goberno Decisoria (1989)
-
117/1. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Contas, Facenda e Patrimonio (1991)
-
117/2. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Asuntos Sociais (1992)
-
117/3. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Asuntos Plenarios (1994)
-
3.200/3. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Facenda (16-11-1980)
-
3.200/4. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Urbanismo (1983-1985)
-
3.200/5. Certificado da Comisión Informativa de Gobernación e Servicios (1987)
-
3.201/2. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Goberno (1989)
-
3.201/4. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos (1995)
-
3.201/5. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos (1996)
-
3.202/1. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos (1997)
-
3.202/2. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Honores e Distincións (1998)
-
3.202/3. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Cultura, Educación e Deportes (1999-2000)
-
3.202/4. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos (2001)
-
3.202/5. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos (2002)
-
3.203/1. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos (2003)
-
3.203/2. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos (2004)
-
3.924/1. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Servizos (1998)
-
3.924/2. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Servizos (1999)
-
3.924/3. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Servizos (2000)
-
3.924/4. Expediente de sesións da Comisión Informativa de Cultura, Educación e Deportes (1999)
-
4.118/1. Convocatorias e actas das Comisións Informativas (1998-2001)
-
4.398/1. Actas de sesións ordinarias de Servizos Xerais (2005-2006)
-
4.398/3. Actas da Comisión de Seguemento das axudas na área de rehabilitación (2004-2005)
-
4.491/2. Certificados de asistencia a Plenos e Comisións (2007)
-
4.530/1. Actas das sesións celebradas pola Comisión Informativa Municipal de Servizos (1995-2000)
-
4.822/ 5. Expediente de sesión das Comisión Informativa de Urbanismo (19-06-2008)
-
4.822/ 7. Expediente da convocatoria da Comisión Ordinaria de Urbanismo (22-07-2008)
-
4.823/4. Expediente da Comisión Informativa de Benestar Social (22-12-2008)
-
4.823/ 5. Expediente da Comisión Informativa de Benestar Social (23-10-2008)
-
4.823/ 6. Expediente da Comisión Informativa de Benestar Social (23-07-2008)
-
4.823/ 7. Expediente da Comisión Informativa de Benestar Social (21-02-2008)
-
4.992/1. Expediente de Comisións Informativas de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (2008-2009)
-
4.992/2. Expediente de Comisións Informativas de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (2010)
-
4.993/1. Expediente de Comisións Informativas de Cultura, Educación e Deportes (2009-2010)
-
4.993/2. Expediente de Comisións Informativas de Benestar Social (2009-2010)
-
4.993/3. Expediente de Comisións Informativas de Urbanismo (2009-2010)
-
5.932/2. Convocatorias da Comisión Ordinaria do Consello de Goberno da Radio Municipal de Tui (2010)
-
5.933/1. Acta da Comisión de seguemento das axudas na área de rehabilitación (2006)
-
5.933/6. Comisión Informativa de seguemento da oficina de rehabilitación do Casco Histórico (2008)
-
5.933/8. Expediente de sesión da Comisión Especial de Contas (2008)
-
5.933/9. Expediente de sesión da Comisión Especial de Investigación (2008)
-
5.934/8. Acta da Comisión Informativa de Benestar Social (08-06-2011)
-
5.934/9. Acta da Comisión Informativa de Benestar Social (24-01-2011)
-
5.938/9. Acta da sesión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (08-06-2011)
-
6.005/9. Ditame da Comisión de Servizos sobre o Servizo Galego de Colocación (1997)
-
6.123/1. Expedientes de Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2005)
-
6.123/2. Expedientes de Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2006)
-
6.123/3. Expedientes de Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2007)
-
6.294/1. Expediente das Comisións Informativas de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (2014)
-
6.294/2. Expediente das Comisións Informativas de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (2017)
-
6.294/3. Expediente das Comisións Informativas de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (2018)
-
6.295/1. Expediente das Comisións Informativas de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (2019)
-
6.295/2. Expedientes das Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2014)
-
6.295/3. Expedientes das Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2017)
-
6.295/4. Expedientes das Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2018)
-
6.295/5. Expedientes das Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2019)
-
6.296/1. Expediente das Comisións Informativas de Cultura, Educación e Deportes (2017)
-
6.296/2. Expediente das Comisións Informativas de Cultura, Educación e Deportes (2018)
-
6.296/3. Expediente das Comisións Informativas de Cultura, Educación e Deportes (2019)
-
6.296/4. Expediente das Comisións Informativas de Honores e Distincións (2017)
-
6.296/5. Expediente das Comisións Informativas de Honores e Distincións (2018)
-
6.402/1. Expediente das Comisións Informativas de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (2020)
-
6.402/2. Expedientes das Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2020)
-
6.402/3. Expediente das Comisións Informativas de Cultura, Educación e Deportes (2020)
-
6.402/4. Expediente das Comisións Informativas de Honores e Distincións (2020)
-
6.404/2. Expediente das Comisións Informativas de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (2015)
-
6.404/3. Expedientes das Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2015)
-
6.404/4. Expediente das Comisións Informativas de Cultura, Educación e Deportes (2015)
-
6.628/1. Expedientes das Comisións Informativas de Urbanismo, Obras e Contratación (2019)
-
4.822/ 10. Expediente da Comisión Informativa de Contas Facenda e Patrimonio (21-02-2008)
-
4.822/ 11. Expediente da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (06-03-2008)
-
4.822/ 12. Expediente da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (24-03-2008)
-
4.822/ 13. Expediente da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (03-04-2008)
-
4.823/ 12. Expediente da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (23-10-2008)
-
4.823/ 13. Expediente da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (23-11- 2008)
-
4.823/ 14. Expediente da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (18-09-2008)
-
4.823/ 15. Expediente da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (23-07-2008)
-
4.823/ 16. Expediente da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (17-04-2008)
-
4.823/16. Expediente da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (17-04-2008)
-
5.552/10. Ditame da Comisión de Facenda sobre distribución do Fondo de Cooperación Municipal (1999)
-
5.933/10. Expediente de sesión da Comisión Especial de Investigación (2008)
-
5.933/11. Expediente de sesión da Comisión Especial de Contas (15-07-2010)
-
5.934/10. Acta da Comisión Informativa de Benestar Social (25-04-2011)
-
5.938/10. Acta da sesión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (25-04-2011)
-
5.938/11. Acta da sesión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (28-03-2011)
-
5.938/12. Acta da sesión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (24-03-2011)
-
5.938/13. Acta da sesión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (21-02-2011)
-
5.938/14. Acta da sesión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (17-11-2011)
-
5.938/15. Acta da sesión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (10-01-2011)
-
5.938/16. Acta da sesión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal (22-07-2011)
Expedientes de sesións de Comisións Informativas
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36055.AM.TUI.1.1.4.2
Título Expedientes de sesións de Comisións Informativas
Data(s) 1949-2011 (Creación) 1949-00-00 - 2011-00-00 (Produción)
Volume e soporte 31 unidades de instalación con 168 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Tui(1836-) O concello de Tui sitúase no sur da provincia de Pontevedra, dentro da comarca natural do Baixo Miño, lindando con Portugal do que o separa o antedito río, e cos concellos de Salceda de Caselas, O Porriño, Gondomar, Salvaterra de Miño e Tomiño. Conta cunha extensión superior ós 66 quilómetros cadrados, distribuídos nas doce parroquias: Areas, Baldráns, Caldelas, Guillarei, Malvas, Paramos, Pazos de Reis, Pexegueiro, Randufe, Rebordáns, Ribadelouro e Tui, cun total de cento sesenta e unha entidades de poboación, nas que residen máis de dezaseis mil habitantes. A carga histórica da cidade é abrumadora, pasando de capitalidade de diocese romana a corte do reino de Galicia na dominación sueva e goda; posteriormente será capitalidade da provincia do mesmo nome ata a configuración constitucional de 1836. Ó mesmo tempo é sede da diocese eclesiástica e capitalidade do partido xudicial. O territorio do actual concello dependía no antigo réxime da xurisdicción de Tui e de Pexegueiro, ámbalas dúas con señorío do bispo de Tui. Nos períodos liberais chegaron a funcionar concellos nos anteditos lugares ata a definitiva configuración. O concello constitucional de Tui constitúese en 1836, dentro do seu partido xudicial, coa mesma configuración física que conserva na actualidade, anque con tres parroquias menos: Rebordáns que aparece dentro da cidade de Tui, e Randufe e Pazos de Reis que apareceran como tales en 1903; esta última constituirase como Entidade Local Menor o 9 de agosto de 1926.
Institución arquivística Arquivo municipal de Tui
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Recollen os documentos de cada sesión. As Comisións Informativas están integradas exclusivamente por membros da Corporación e son órganos sen atribucións resolutorias que teñen por función o estudo, informe ou consulta dos asuntos que teñan que ser sometidos á decisión do Pleno ou da Comisión de Goberno, cando esta actúe con competencias delegadas polo Pleno, salvo que sexa preciso adoptar acordos declarados urxentes. Igualmente, informarán aqueles asuntos da competencia propia da Comisión de Goberno e do Alcalde, que lle sexan sometidos ao seu coñecemento por expresa decisión daqueles. Poden ser estas sesións permanentes ou especiais.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Tui (Tema) (Creador)