ATOPO
Rexistros actuais: 1.640.426
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523

REXISTRO

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36033.AM.MOS.1.2.2

  • Título REXISTRO

  • Data(s) 1935-2015 (Creación) 1935-00-00 - 2015-00-00 (Produción)

  • Volume e soporte 333 unidades de instalación con 417 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido O control dos documentos que se recibían ou se envían a persoas físicas ou xurídicas e a outras institucións exerceuse durante o Antigo Réxime dende a escribanía o a secretaría xeral mediante a redacción de diversos rexistros. A aparición do rexistro xeral como oficina propia con persoalidade e funcións definidas está ligada a transformación administrativa iniciada en 1837 e plasmada en 1872, desenvolta especialmente na lei de bases de 1899 e todas as que lle seguen especialmente o regulamento de organización de 1952 e 1986.

    Esta actividade xenera as seguintes series documentais:

    2.2.1.- Libro rexistro de expedientes
    Rexistro para anotar os expedientes tramitados no concello, e no seu caso, o fluxo administrativo dos mesmos.

    2.2.2.- Libro rexistro de entrada de documentos
    Documento de rexistros no que se asenta todo escrito ou documentación oficial que se presente o reciba na entidade local, cos datos identificativos de procedencia, número de orde, data de entrada, resumo do documento e tramitación cursada. A partires de 1982 comeza a realizarse informaticamente, antes sempre en libro encadernado.

    2.2.3.- Libro rexistro de saída de documentos
    Relación que garante a constancia da saída dos documentos que foron despachados definitivamente polo concello, con datos de destinatario, data, e resumo do documento. A partires de 1982 comeza a realizarse informaticamente, antes sempre en libro encadernado.

    2.2.4.- Libro rexistro de anuncios no BOE
    Rexistro de anuncios remitidos para publicar en Boletíns Oficiais

    2.2.5.- Rexistro de documentos
    Serie creada nalgúns arquivos para recoller aqueles documentos orixinais enviados ou recibidos (copia dos propios documentos de saída e fotocopia dos de entrada), ordenados por número de orde.

    2.2.6.- Portelo único
    Documentación producida neste servizo que permite aos cidadáns presentar nas oficinas do concello a documentación administrativa dirixida á Xunta de Galicia e outras institucións da Comunidade Autónoma. As funcións que comprende son:


    Rexistro xeral de escritos, solicitudes ou comunicacións dirixidas a calquera órgano da Administración Autonómica de Galicia.
    Información xeral da Administración Autonómica de Galicia.
    Información particular sobre aqueles expedientes administrativos tramitados por instancia de parte ante a Administración Autonómica de Galicia, nos que o solicitante sexa o interesado.
    Acceso ao rexistro xeral de contratistas da Comunidade Autónoma.
    Ademais aparecen máis, ocasionalmente, outros rexistros para temas ou asuntos concretos, debidamente identificados na súa denominación:

    2.2.7.- Libro rexistro de poderes e autorizacións
    Rexistro de poderes e autorizacións.

    2.2.8.- Libro rexistro de notificacións notificación
    Rexistro de notificacións.

    2.2.9.- Libro rexistro de comunicacións comunicación
    Rexistro de comunicacións.

    2.2.10.- Libro copiador de oficios
    Rexistro de oficios.

    2.2.11.- Libro rexistro de disposicións
    Rexistro de disposicións.

    2.2.12.- Libro rexistro de xiros
    Rexistro de xiros.

    2.2.13.- Libro rexistro de telegramas telegrama
    Rexistro de telegramas.

  • Organizació

    Esta División de sección 2.2 REXISTRO contén as seguintes series documentais:
    
    2.- ADMINISTRACIÓN:
    
    2.2.- REXISTRO:
    
    2.2.1.- Libro rexistro de expedientes
    2.2.2.- Libro rexistro de entrada de documentos
    2.2.3.- Libro rexistro de saída de documentos
    2.2.4.- Libro rexistro de anuncios no BOE
    2.2.5.- Rexistro de documentos
    2.2.6.- Portelo único
    2.2.7.- Libro rexistro de poderes e autorizacións
    2.2.8.- Libro rexistro de notificacións
    2.2.9.- Libro rexistro de comunicacións
    2.2.10.- Libro copiador de oficios
    2.2.11.- Libro rexistro de disposicións
    2.2.12.- Libro rexistro de xiros
    2.2.13.- Libro rexistro de telegramas

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición