Fondos
5. Rexistro de documentos
-
8.221/1. Informes de rexistro de entrada de persoal, alcaldía e policía (2013-2015)
-
8.224/1. Envíos do rexistro da propiedade sobre inscricións no rexistro da propiedade (2002-2014)
-
8.231/3. Rexistro de saída de correspondencia remitida á Deputación de Pontevedra (2003-2007)
Rexistro de documentos
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36033.AM.MOS.1.2.2.5
Título Rexistro de documentos
Data(s) 1994-2015 (Creación) 2002-00-00 - 2015-00-00 (Produción)
Volume e soporte 286 unidades de instalación con 342 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mos
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Serie creada nalgúns arquivos para recoller aqueles documentos orixinais enviados ou recibidos (copia dos propios documentos de saída e fotocopia dos de entrada), ordenados por número de orde.
Ãrea de notas
Nota