Fondos
3. Expedientes de persoal municipal
-
295/7. Expediente de nombramiento de secretario en propiedad a D. Alejo Real Soto
-
295/9. Expediente de nomeamento de secretario en propiedade de D. Juan Vila Barciela.
-
296/1. Expediente de alguacil-porteiro D. Cipriano Leiros Carrera.
-
296/2. Expediente nomeamento aparellador a D. Ignacio Groba Lago.
-
296/3. Expediente do auxiliar depositario D. Enrique Paz Domínguez.
-
296/6. Expediente de nomeamento e cese da secretario-interventor María Luisa López López
-
296/7. Expediente nomeamento de secretario de D. Manuel Pérez Rivas por acumulación.
-
295/10. Expediente de nomeamento de garda municipal a favor de D. Cándido Pazó Pérez.
-
295/14. Expediente nomeamento de secretario de D. Joaquín Sánchez Peña con carácter interino.
Expedientes de persoal municipal
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36033.AM.MOS.1.2.4.1.3
Título Expedientes de persoal municipal
Data(s) 1895-2017 (Creación)
Volume e soporte 28 unidades de instalación con 200 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mos
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Reflicte as incidencias da vida laboral do funcionario durante o tempo de prestación dos seus servizos ao concello. En teoría debería ou podería conter os datos relativos a súa situación persoal e familiar, formación e experiencia profesional, premios, felicitacións e sancións; adscrición a determinado posto de traballo, excedencias, xubilacións e antigüidade; permisos, licenzas retribuídas, sentenzas, réxime asistencial, cotizacións á seguridade social, á MUNPAL e calquera incidencia ocorrida no decurso do desenvolvemento da súa relación laboral coa administración.
Ãrea de notas
Nota