Fondos
- 1. Expedientes do arquivo 
-  332/20. Inventario dos documentos existentes no arquivo. (1944-1948) 
-  4.369/1. Expediente relativo á organización do arquivo municipal por parte da Deputación (2003) 
-  8.460/3. Expediente no que Luis Gómez Rey solicita autorización para acceder ao arquivo municipal 
-  8.460/4. Expediente de relación e xustificación dos expedientes remitidos ao arquivo municipal 
-  3.093/12. Expediente sobre o traslado do arquivo municipal ao edificio de Porteliña (1995) 
-  8.461/17. Comunicación dos expedientes inconclusos que permanecerán no Departamento de Secretaría 
Expedientes do arquivo
Área de identificación
- Código(s) de referencia ES.GA.36033.AM.MOS.1.2.7.1 
- Título Expedientes do arquivo 
- Data(s) 1944-2015 (Creación) 
- Volume e soporte 7 unidades de instalación con 10 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade 
Área de contexto
- Institución arquivística Arquivo municipal de Mos 
Área de contido e estrutura
- Alcance e contido Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) 
Ãrea de notas
- Nota 
 
 