Fondos
1. Expedientes de abastos e consumos
Expedientes de abastos e consumos
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36033.AM.MOS.1.3.3.1.1
Título Expedientes de abastos e consumos
Data(s) 1937-1973 (Creación)
Volume e soporte 2 unidades de instalación con 5 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mos
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A función dos concellos en materia de control e intendencia de abastecementos é unha das máis antigas encomendadas ós mesmos, comprendendo os expedientes de autorización de vendas e expedientes de declaración de existencias, as denuncias e infraccións en materia de consumo, estatísticas, establecementos comerciais libros rexistros de provedores, padróns de clientes de establecementos, liquidacións de subministros de establecementos, os aranceis –libros, as denuncias e o control das mercadorías, prezos e pesas e medidas.
Ãrea de notas
Nota